You must be logged in to post messages.
Please login or register

Strategy and General Discussion
Moderated by Yeebaagooon, TAG

Hop to:    
Welcome! You are not logged in. Please Login or Register.5 replies
Age of Mythology Heaven » Forums » Strategy and General Discussion » Aaaaggghh!! help!!
Bottom
Topic Subject:Aaaaggghh!! help!!
jameskattz
Mortal
posted 25 July 2007 09:47 PM EDT (US)         
Look at this situation: I'm happily finishing my first campaign map, a very great job for me. I put some triggers to set objective 6 and I test-play it... suddenly... ALL TRIGGERS IN THE SCENARIO STOP WORKING!! they are there but they don't work!! neither the intro cinematic nor any other.. MY JOB IS RUINED... IS RUINED??? what did I do wrong help me PLZ
AuthorReplies:
DragonQ
SC2H Seraph
posted 25 July 2007 10:02 PM EDT (US)     1 / 5       
I've had this happen before - I had to scrap the scenario and start again. But don't take my word for it, I've only made a few scenarios. Maybe someone else can offer a solution.

Take my love, take my land, take me where I cannot stand.
I don't care, I'm still free, you can't take the sky from me.
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back.
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me.
There's no place I can be, since I found Serenity.
But you can't take the sky from me...
jameskattz
Mortal
posted 25 July 2007 10:16 PM EDT (US)     2 / 5       
Yeah, this is the moment you think for yourself: "what a piece of sh.."
Titans_n00b
Mortal
posted 26 July 2007 02:09 AM EDT (US)     3 / 5       
Play supremecy... it's much simpler.. haha

n00bing ftw.
pcgamer7070
Mortal
posted 26 July 2007 02:25 AM EDT (US)     4 / 5       
ask this in scenario discussion
igotskillz
Mortal
posted 27 July 2007 07:18 PM EDT (US)     5 / 5       
yeah actually this is obviously a situation where you created a trigger that interferes with another trigger, creating an error stopping all triggers from working. just delete like the last 10 triggers you made, and make sure none of the triggers that affect a similar thing happens at the same time.


"If I was in somebodies sig I would kill a kitty....... A lol kitty....." -Keron Cyst
Hades Mythodea By igotskillz
DOWNLOAD MY AWESOME TAUNTZ!
You must be logged in to post messages.
Please login or register

Hop to:    

Age of Mythology Heaven | HeavenGames